4. Wittlicher Handball-Cup am 5./6.8.2017

WHC-Plakat-2017

[accordions title=““ disabled=“false“ active=“2″ autoheight=“false“ collapsible=“true“][accordion title=“Cup-Magazin“] [/accordion][/accordions] [accordions title=““ disabled=“false“ active=“2″ autoheight=“false“ collapsible=“true“][accordion title=“Schedule – Results – Reports – Photos“] [/accordion][/accordions] [accordions title=““ disabled=“false“ active=“2″ autoheight=“false“ collapsible=“true“][accordion title=“Reporting during the tournament“] Results, reports by Björn Pazen (one of the best German handball experts) and photos are available on this website immediately after the matches.

If the participating teams are interested in special Cup-photos (players, scenes etc.), please don’t hesitate to contact us. We do our best to meet your wishes.

For external media we normally offer no photo service.
[/accordion][/accordions] [accordions title=““ disabled=“false“ active=“2″ autoheight=“false“ collapsible=“true“][accordion title=“All the Cup-Information“] [/accordion][/accordions] [accordions title=““ disabled=“false“ active=“2″ autoheight=“false“ collapsible=“true“][accordion title=“Mitteilungen des Organisationsteams“] [/accordion][/accordions] [accordions title=““ disabled=“false“ active=“2″ autoheight=“false“ collapsible=“true“][accordion title=“Eintrittspreise (Tickets)“] Turnierkarte:
Erwachsene 26 €, Ermäßigung (Rentner, Studenten etc.) 20 €, Kinder 15 €
Tageskarte:
Erwachsene 18 €, Ermäßigung 15 €, Kinder 10 €
Einzelkarten:
Nur Spiel 5 und 6 am Samstag, 6. August: Erw. 10 €, Erm. 7 €, Kinder 5 €
Nur Spiel 11 und 12 am Sonntag, 7. August: Erw. 12 €, Erm. 8 €, Kinder 5 €
Nur Spiel 12 am Sonntag, 7. August: Erw. 10 €, Erm. 7 €, Kinder 4 €

Kartenvorverkauf ab Mitte Juli:

oder Reservierungen:

• HSG-Geschäftsstelle: eMail / Tel. 06571-9999651
  • Axel Weinand: eMail / Tel. 06535-943380